سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از یکدیگر مَبُرید و به یکدیگر پشت مکنید و با یکدیگر دشمنی و کینه مَوَرزید و برادر هم باشید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

دل مجنون

 
امشب آرزوهایم را بر روی صفحه غبار گرفته دلم
با  قلم  بدرنگ  حسرت " کلمه به  کلمه می نویسم
آرزوهای  محالم  را  " آرزوهایی که برآورده  نشد
آرزوهایی که با من بود و ذره ذره  آبم  کرد
آرزوی  برگشتن " آرزوی  ماندن  و  نرفتن
آرزوی رسیدن به  جاده  تاریک  انتظار
انتظاری ازجنس اشک های بی رنگ و زخم های کهنه
انتظاری که پایانش آرزو " و ماندنش لذتی برای همیشه
انتظاری که در زندگی من " تنها یادگاری همیشگی است
دگر بار آرزو می کنم که بیاید " بیاید با عشق بماند
ولی افسوس ...
 
رفتی و سینه ام کویر سوزان شد
تو رفتی و باد تو را بدرقه کرد
تو رفتی و برگ درختان هم زرد شد
و برایم قایق رنگارنگ عشقت را پهن کرد
تا بر روی آنها خانه کنم
و ذره ذره با فرسوده شدن برگ های خشک پاییزی
مردن را تجربه کنم
کاش می شد گل چشمان تو را می چیدم
و می آویختمش بر دیوار
در اتاقم که پر از سایه تو ست
آن زمان عطر نگاهت را زندانی خود می دیدم
و به خود می گفتم :
تو نوازشگر احساس غم آلوده من می مانی



ایلیا ::: شنبه 86/3/26::: ساعت 4:47 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :1927
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<